In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Pentek

2009.11.28. 10:05 | davidmohai | 1 komment

Beleelem magam az ejszakaba.
Atmentem Hollyhoz ejfel korul, hogy nem csak itthon uljek es forgassam az agyam, Late Night Showt nezzek a tv-ben, vagy esetleg tobb oran at a gep elott ulve eroltessem magam a vizualis muveszet megertesere. Bar imadom a fotoimat...
Lementem gyakorolni estefele, csak sajnos rajtam kivul senki sem volt lent, meg "work-study" sem, tehat bemenni sem tudtam. Ilyenkor kell hazajonni akkordokat gyakorolni zongoran, az aktualis, hasznos es meg az otthon megszokott varazsat is erzed. De nem tettem, mert sokszor meg faj a kezem, ha ujjakkal jatszom sokat.

Ma egy ugynevezett black friday van az orszagban ami Halaadashoz kotheto (ami meg tegnap volt) es a lenyeg, hogy a piacon megtalhato arucikkek nagyreszet az uzletek felearon adjak. Kurvanagy otlet es be is jon nekik, mert tobb eve csinaljak, 3 eve igy vettem 30 penzert asszem egy kurva bakancsot, ami most tortenetesen a labamon van. Kicsit sajnos koszosabb mint 3 eve..
Mindezekmellett nemmentem vasarolni, es fel kell fognom, hogy penzszukeben vagyok, akarmennyire is arra torekszik az ember (en), hogy ne igy fogja fel. De ez rossz dolog, es hamar ki kell belole maszni, fuggetlenul attol, hogy milyen onzetlen hattertamogatast kap az ember (en).

(komolyan mondom, hogy nezzetek a kepeim, sirva orulnek visszhangnak)

Sokat gondolkodom New York flashback-eken es olyan elkepzelt, meg valos kepeken amiket a varoshoz kotok. Eleg ingergazdag teruletet alakitottak ki a Ground Zero-nal es a fotok, amiket kiraktak azokat is megihletik, akik nem fotoznak. Sokszor elkepzelem, hogy milyen az a terulet felulrol. Es periodikusan havonta lefotoznam, ahogy rendezkednek es epitkeznek a teruleten. Ha jol tudom epitik a Freedom Towert, bar nem sok fiss hirt hallok rola. Marci mondta, hogy epitik, neki meg hiszek. Nagykovet lesz.
Olyan elterjedt NY marketing fotok vannak a neten, amik eleg bizzarrok. Megkerdojelezhetetlenul agyon digitalizat es megdolgozott fotok, de olyan hatast ernek el, amilyet en sokszor akarok. Igaz, landscape-eket nem csinaltam meg, de taxicab confession kategoriaju kepeket el tudok erni...ejj...valsagban vagyok.
Annyi minden van a fejemben, hogy kihanyni lenne a legegyszerubb. Ha elnek kemeny drogokkal most biztos minden penzem elkoltenem...de csak banant vettem.

Az akkusztikus perkazas vilaga a kezzelfoghatosagaban es barmikor-elerhetosegeben rejti azt, ami engem nagyon vonz. Mostanaban sokat shakerezem, es probalom a ket kez kulonvalasztasaval elerni, hogy minel tobb ritmikai hangsulyozast el tudjak erni. Nem nagyon megy meg, de az elejen vagyok. Ezenkivul skala modokat tanulok, meg melysegesen memorizalom az osszhangzattant, hogy kattogas szeruen vagjam, mi hol van.

Most talan alszom, talan stripteast nezek neten mert az valamiert megnyugtat, es ebben a pillanatban jott fel Mano msn-re szoval most elkoszonok sziveim.

csok


 

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr511558103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Novan 2009.12.01. 03:03:59

bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell.

sznyorf.nuclearzoo.hu/
süti beállítások módosítása