In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Boston

2010.02.20. 20:47 | davidmohai | 3 komment

Tegnap tele voltam gondolatokkal. Egy olyan nap volt..
Estefele gyakorlas utan futottunk ossze Philippevel hogy egy esti jamre menjunk egyutt. O hozta a szaxofonjat. Jott velunk meg egy atlantai albino dobos srac, meg Marco, a zenekar basszerosa.
A helyszin Boston amugy sem barokkos utcainak az egyik leg"betonkremes"ebb alley-eben volt egy pinceben. 10 korul erkeztunk es nem ismertem senkit. Mondtak, hogy sokan jonnek kesobb es lesz ingyen kaja meg sor, de ha akarunk azert meg elmehetunk sorert mi is. Nem mentunk. Es tenlyeg rengetegen jottek, az etelt viszont mar nem vartam meg.
Egy nugodt arcu, feleslegesen nem eroltetett erzelemkifejezo tipusu feka gyerek volt a hazigazda meg a hernadi juditot megszegyenito meretu mellu baratnoje, de levaghattad rogton a oince meretebol hogy tobb ember el ott. Az elso ilyen tobb ember a torolkozos feher gyerek akit pont furdes utan kaptunk.
Ismertem az "original" dobost es lassan rajottem hogy ennek az estenek a magja az a zenekar akiket a Walley'sban lattam meg tavaly Joakimmel. Magvas freejazzistak.
Bar tenyleg alig voltak az elejen, mi elkezdtunk zenelni. Zach, az atlantai srac ult le eloszor es ekkor meg csak szaxofon, egy gitar, a szam feletol egy enekes meg Marco volt bass-en. Ismertem Zach dobolasat egy kozos orarol meg a gyakorlo pinceben sokszor hallom es inkabb gospel dobos, mint barmi mas es ez most elo is jott a jazzeleseben. According to him though csak tavaly nyaron kezdett el dobolni rengeteg ev kihagyas utan miutan mar bekerlt a berklee-re.
En ott altam es figyeltem, foleg arcregeseket mert abbol rengeteg kiderul. Es, hat nem imadtak Zachet, de ez nem volt meglepetes.
Aztan en leultem es elkezdted reggae-t jatszani, es mint kiderult   a zenetnem ismerte a szolidan orult koreai jazzgitaros, mert ugy kvakkogot gitaron, mint 5eve en.
Egy ket csaj viszont tancolt, annak orultem. Egyikuk pikkolos volt. vicces hangszer.
Es egyre tobben es tobben jottek, en kozben atadtam a helyem egy nagyon zeneerzo rovidlockos neger gyereknek, es ettol a ponttol kezdve indult el az este.
Nem vetted eszre, hogy mennyi idpo alatt, de bucira telt a pincenek legalabbis az a szobaja, ahol a hangszerek voltak. Internacionalis freejazz pince lett a napplibol, es kozben sultcsirket csinalt egy no a konyhaban, amit kesobb oda is egetett, es ki lettunk tessekelve a konyhabol mind. En hirtelenfelindulasbol elhataroztam hogy hazajovok a fanykepezomert es hatha olyat tudok megorokiteni, ami kesobb ertekes. Mert, hat szagolod a levegoben, hogy ez itt a jovo zeneszeinek indulopontja. Hogy azokbol akik az elobb veletlenul nekedmentek es mosolyogva mondtak hogy bocs, azok par ev mulve chick coreanal jatszanak. De most nem is ez a fontos.
Hanem, hogy megeltem az estet, majdnem kaptam ingyen sort, es csinaltam 120 kepet amit visszanezni csak par nappal kesobb fogok. Ugy gondolom azokat igy kell. Ha par nap mulva ertekesnek talalom, akkor azok is.

csok
 

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr91776719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Novan 2010.02.22. 09:26:50

jaj dejó négerek

SyRy.the.One 2010.04.03. 16:01:39

Imádom olvasni a blogodat, de ezt most kifejezetten úgy írtad, mintha valaki azt mondogatta volna a hátad mögött miközben lökdösött, hogy "igyekezz, igyekezz".. :)
Egyébként kénytelen voltam letörölni magam flickr.com-ról. :( Szóval nem tudok ott kommentelni, de ha írsz ide a képekről, akkor majd ide írok véleményt.
További kellemest Dávid! Itt a tavasz, élvezd! :)
Pusz!
süti beállítások módosítása