In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

este

2009.12.07. 09:48 | davidmohai | 3 komment

Alakitom a mar fentlevo kepeket, mert Reka ir ra kommentet es hat ram. Szoval most ez, meg uj Katas kepek feketen feheren.

Ma nincs kedvem belemelyedni semmiben, mert megint kurva keso van, szoval egy ket parhuzammondattal letudom az ideiroi kotelessegem, es a szabadvalasztas utjan ez ezek szoljanak arrol, hogy aki ir, azt csokolom, a tobbiek meg olvassanak napirajz.hu-t es valamelyik durvabbikat vegyek magukra.

Lehet, hogy tuldramatizalom, mert az gondolom, hogy ezt sokan olvassak, vagy sokaknak olvasniuk kene, de bevallom, igen ezt gondolom, mert remeltem hogy sokan olvassak majd, kicsit annak a fuggvenyeben, hogyan dobtak oda nekem azt a mondatot, hogy "azert majd neha irj". Irok bazdmeg, olvasd el.

A legutobbi oram Dave-el szintiszta dumalas volt, olyan, mint amit Balazzsal csinaltunk sokat, es az esetek 90 szazalekaban ezek majdhogynem hasznosabbak nekem mint amikor jatszunk. talan azert, mert a fejem toltve van azokkal a dolgokkal, amiket el akarok jatszani, vagy tudom, hogy el kell, es a traccsolas meg agyelengedo es megis gazdag.
Jocsavo a Dave, es nekem enyhen furcsa, hogy a tapasztalat tara lenyegesen nagyobb mint amit gondolnal, ha ranezel az azt hiszem 7 lemezbol allo diszkografiajara. Lenyegesen masfele dobos, mint akikre en eddig felneztem, de egyre inkabb rajovok, hogy ez nem negativ. Az az alaptevis, hogy egy dobosnak mindent kell tudni jatszani nalam operalt sokaig. De ha azt veszed figyelembe, hogy a sikerhez mi vezet, Amerikaban ez nem szukseges. Es el kell felejtenem olyan magyar parbeszedeket, amik tartalmaztak olyat, hogy a Green Day dobosa nem olyan jo, mint Dennis Chambers. Most igy utolag meg is lepodom magamon, hog yhogy ragadtam bele abba, amiben ezek a szavak ertelmet nyernek. En eltertem attol az onmagamtol, ami 3 eve itt voltam, es egy eleg tortz valami lett belole a vegere. Megprobaltam nagyon szeretni az otthont mindenevel egyutt, de osszekevertem szeretetet meg a tulzott odafigyelest. En nem tartozom senkinek. Es igen, tobbet lattam es latok a vilagbol mint sok srac otthonrol. Igen, pl Nalad. Es szivesen segitenek, hogy ezt Te is lasd.
Arra emlekszem most vissza, hogy igenis, feltem sokszor arra hasznalni az "ezt szeretem"-et, amit fuggetlenul minden mastol csak szerettem. Zeneileg egy olyan legkorban voltam, amiben most egy pici snobsagot latok. Es tudod, mit? Ez szerintem a kitoresre vagyas altal lehet. Kerdezz korbe.

Haszontalansagra pazarolni perceket nem valami kifizetodo. Legyen az barmi. Zenei van nem zenei fogalom, vagy tevekenyseg, a lenyege ugyanaz. Meg kell tanulni az onfelett onzetlen szeretetet az egeszseges vilaglatashoz. Ugye, hogy ezt a mondatot egyszer mindenki leirja vagy elmondja eleteben es amikor ez tortenik akkor kurva fontosnak erzi, de mikor a 6 haverjatol hallja, na akkor valik kozhelyje.

Ma megettem ketto kibaszott gusztustalanul kivanatos sonka darabot melysegesen belemartva majonezbe. Egyiket sem szabadna, de hakuna matata.

A faszom nem irok tobbet.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr701579670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Novan 2009.12.07. 10:19:42

Nekem is szoktak olyan óráim lenni, hogy eldumálok a tanárral. Én olyan típus vagyok akinek néha sokkal több egy ilyen dumálás mintha csak zongoráznánk, mert a legfontosabb dolgok belül dőlnek el. Szerintem azért vagy fasz mert nem kell túldramatizálni, hogy ki olvassa meg ki nem mert nem mások miatt kell a dolgokat csinálni, hanem magad miatt, meg egyébként is ha már egy ember olvassa akkor már volt kurva sok értelme, de te ezt úgysem hiszed el. Én is mostanában kezdek arra rájönni, hogy ez a mindenttudás dolog inkább egy kényszerhelyzet miatt van és valójában nem vagy olyankor otthon ha mindent játszol mindenhol. Persze kibaszott tiszteletreméltó ha valaki ilyen teljesítményre képes, nem arról van szó.. a másik meg az, hogy valójában mindenttudni meg nem igazán lehet. Nehéz ráállni erre a mindenhova beszállás tudniba meg mindent tudniba de a végeredménye szerintem az hogy soha nem vagy otthon, mindent csak részlegesen tudsz akármennyire is úgy tűnik hogy a többiekhez képest nem. A sznobságban meg igazad van szerintem ha valahol sznobságot érez az ember azt el kell kerülni. Persze nem mindig veszi észre az ember, lehet hogy ő is az éppen akkor, sajnos ez egy tudattalan viselkedésforma. Ne hagyd abba a blogírást, te fasz.

balint_bacsi 2009.12.10. 19:52:43

Dávid!
nálunk maradt a napszemüveged!

és írd a blogot mert én olvasom és büszke vagyok rád!

Clarissa Dalloway 2009.12.15. 15:57:27

HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te rohadtul fogsz rajta röhögni,plusz szereted is ezt a számot(SZERETED)meg hát igen...:) sosem lehet elég korán kezdeni. www.youtube.com/watch?v=ErMWX--UJZ4
süti beállítások módosítása