In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Kepek

2009.11.27. 09:37 | davidmohai | 1 komment

Keszultek kepek egy este itt Katarol, azokat, meg a new yorkiakbol az erdemesebbeket feltettem flickr-re.
Sokaig tartott. A Kristofrol keszult kepek egyiken-masikan szerintem lepesekkel ugrottam foto-utomunkalat szintet. Ratalaltam uj eszkozokra a lightroomban es szerintem kurvaszepek. Lehet, hogy neha eltuloztam egy ket dolgot, meg egy ket kep reszemrol nem tul elonyos, majd lesz jobb.
Kommentaljatok vagy irjatok.

http://www.flickr.com/photos/davemoha/

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr321555822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Novan 2009.11.27. 09:57:59

Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok helyetted egy bejegyzést és akkor meglepetésből azt nézegetem majd. Erősek a képek, kifejezőek, bár néha tényleg túlzásba vitted azt a nem tudomit főleg egy két kristófos képen olyan mintha totál koszos lenne, vagy az direkt van? Most már hogy dobolsz jól dobolsz? Miért? Most akkor ha nagyobb colos tévében nézem a brucewillis-t akkor beteljesültebb leszek? Szerintem az a fekásos kép az jó hogy rájuk mutatsz. Nem? Lehet a közeljövőben megyünk soho-val külföldre vagy párizs vagy ausztria még nem tudni. További jó kalandozást
süti beállítások módosítása