In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Szerda

2009.09.29. 18:41 | davidmohai | 1 komment

 Hiaba minden erofeszites, nem birtam elvezettel nezni a Szelid Motorosokat, ugyhogy kikapcsoltam 20percel a vege elott. Tudom, majd most jott volna a tetopont, de nem erdekelt.

Rengeteget probalok fozni, egyre szebbeket csinalok, es az belefer, hogy tegnap nem mostam meg a rizst fozes elott. Halat hallal eszem, finom, csak egysiku, a kis tonhal golyok pedig nem taplalnak.

Teljesen lehetetlen dolgok vannak osszeserveze itt. 30 perces fotargy orakat tartanak, ami mogott nem lehet megtalalni az esszeruseget. Emberileg nem mukodik a dolog, felfogni, hogy hol vagy fel ora alatt lehetetlen ugy, hogy a legjobban vart oradon vagy. Nem tudom ez miert igy alakult ki.

Az ora, amin most ulok az Introduction to Music Technology a "campus" sok epulete kozul a legkevesbe hasznaltban van, sosem volt semmi dolgom itt ezen kivul. Es ez van hozzam a legkozelebb. Kai Turnbull skot szarmazasu prof. tatja, akinek az eloadoi kepessegeit sehol nem szabadna mutogatni semmilyen kontextusban. A laptoppal rendelkezo diakokbol (10-bol 9) 1 koveti az orat. Egy csaj elottem virtualis halloween tokot faragott az elobb.

Azzal kapcsolatban, hogy pezt milyen uton lehet szerezni az iskolatol tegnap jartam egy utat es sok mindent megtudtam. Legeloszor is azt, hogy nagyon konnyu penzt szerezni, ha van mire.

Varom, hgoy elinduljon a munkaba allasom, oktober vegeig nem derul ki semmi....

Ha, sikerul jo allast talalni, vagy igazabol nem is tudom mitol fugg, de van lehetoseg nyaron a sulinak dolgozni. A nyar felhasznalhato ketfele modon, egy, mint szunet, amit sokan valastanak, a masik, mint semester, ami rovidebb es olcsobb is az evkozbeni semestereknel. Ezen kivul 3 fele penzt lehet megpalyazni, amik lehetnek nagyon nagy osszegek is, es allitolag nem nehez oket megkapni. Hog ez milyen proceduraval jar, azzal most nem kell foglalkoznom, merthogy 2 semester mindenkepp el kell vegezni ahhoz, hogy barmire jelentkezhess. Ha aktualis majd irok rola.

Ma 4 oram volt ezek kozul a drumlab az izgalmas, ahol 7en dobolunk egy teremben egyszerre. Sajnos ez is csak 50 perces. Egy masik ora, ami meg lett tartva, csak en lettem kirekesztve az a hip hop repertoir, develelopment and applications amibol a tanar a szabalyzatra hivatkozva kirakott, merthogy nem lehet olyan orara bejarni, amire nem vagy hivatalosan beiratva. Irtam emailt a tanszakvezetonek engedjert nem megemlitva hogy az afro-cuban percussion-re mar bejarok. Oda valamiert beengedtek.

Eguie Castrillo, aki a perkat tanitja eleg neves ember, Tito Puente volt a tanara mielott meghalt, aki latin-amerikai berkekben eleg nagy nev. A mult hetvegi Beantown (Boston) Jazz Festivalon lattam is jatszani Eguie-t a felig berkleebol osszerakott zenekaraval. Sot, a Tower of Power ensemble is koncertezett egy feher csaj dobossal, aki eleg rendesen megtanulta amit kellett.

Itt most 10.30 van este es meg valamilyen elmeleti hazim van szoval annak nekiesem nemsoka, de addig meg beszelek arrol, hogy lattam "grammy winning alumni" (grammy dijat nyero regi diakok) plakatot a Performance Center falan es nemsok nev maradt meg bennem, meg nem is neztem meg tuzetesen, de most Diana Krall jut eszembe hirtelen. Eleg az.

Egyre tobb helyre jarunk, kozeli billiard szalont is talaltam mar, csak meg nem mentem el, de hal istennek nem kell felni hogy mar ne engednenek be. Csak a haverok para, mert nagyon keves 21 feletti van. Sot....

Neztem a Talas Zsofi kepeit facebookon es a budapest boat party annyira inspiralo minden teren, hogy most legszivesebben lefotoznam az auram. A Mozes azt mondta nekem sarga van. O latja az ilyet...

Oktober vegen derul csak ki, hogy mit es mikor tudok dolgozni, addig tespedni kel es terzelelni, amivel tegnap rossz idoben 7 dollart kerestunk Bennel. Egy orat ultunk kint, ami keves, hala istennek ez azt jelenti, hogy ha tobbet ulunk, tudunk tenyleg hasznalhato penzt osszeszedni. Ben djembezik. Kurvajol. Tenyleg. Nemmondanam,ha nem. Meagen, a peer advisorom (akinek amugy a koncertje szerintem nagyon jo volt, demot i kaptunk olcson - ingyen - es 1dollar volt a billiard) meselt regebbi diakokrol, akik konretan karriert inditottak a Newburry St.-i jammelesbol. Leszerzodte oket egy akkor indulo club tulaja x gazsiert, aheti tobb fix koncertel. Vagy olyan szaxofonos is volt, akihetvegente 2-300 penzeket vitt haza. Legkozelebb vinnunk kell egy dallamhangszerest, mert csak dobolassal attol felek nem lehet annyira sikeresnek lenni. Megirom, hogy haladunk, ha van fejlemeny.

Gyakorolok zongorazni, imadom, es jol is all, megneztem magam a tukorben. Volt rajtam sapka is, az izmosabb Daniel Powternek szavaznam magam...lol.

Nagyon idegesit a sok kosz es itt hamar osszegyulik sok kacat, amiket akor amikor meg keves nincs kedvem kidobni, mert keveskent nem zavar. Nem tudom hogy hivjak ezt. Nem is erdekel. A baj az, hogy a legutolso porszivozasom utan 2nappal valahogy megint ugyanug nezett ki a szonyeg mint azelott. Bevallom, hogy a legutolso prszivozasom az a legelso is volt egyben. Ami a tenyeken smmit sem valtoztat.
Tegnap kiderult, hogy be kell jelentkeznunk az aramellato cegnel, ha akarunk villanyt, mert, ha nem, kikapcosljak. Ezt a Hub Realty (lakaskozvetito) nem mondta, vagy nem figyeltem. De lakassal kapcsolatban mindig figyele, szoval nem mondta. Azt se, hogy hogy mukodik a lakberfizetes, pedig az inkabb az o erdeke, mint az enyem. Es en meg sms-t is irtam, hogy hogy akarja..

Itt a tel lassan, lehet erezni ugy, hogy tegnap rovidgatyas ido volt. Es minden lehetoseg meg van arra, hogy 1 nappal arra, hogy leesik az elso ho, megint triokaban lehet csak kimenni az utcara. Nemvicc. Hanemkomoly.

Anya feladta a kabatjaim, elvileg olyan 2 heten belul meg kell jonniuk, addig a retegoltozkodes csinjat binjat hasznalva fenntartom magam. A tegnapi mosasom kuvajol sikerult!! Mar amennyire egy mosas jol sikerulhet, de az elozo esetet mar mondtam.
Estenkent David Letterman show nezek ami hatalmas! Bar sose tudok donteni, a 3 late show kozul melyiket nezzem, Dave a kedvencem. Altalaban minden nezem egyszerre. Jimmy Kimmel fel ora csuszassal van, ezt szeretem. O is nagy arc. Ezek mind azok. Nezzetek tecson.

Amugy kb egy nap telt el a bejegyzes elso fele, meg a masodik kozott, mert nemtudtam oran befejezni ugyhogy ma este lesz kirakva a termes.

Rengeteget gyakorolok labtechnikat, Dave azt mindta azzal van baj, azok mellett amikorl eddig beszltunk. Teljesen atlakul a dobolas technikam, valamitol felek, hogy jobb lenne, ahogy volt, de aztan meggyozom magam, hogy ezek nem hulyegyerekek, biztos van ertelme. Es mindamellett, hog ymeghallgatod amit mondanak, lehet aranykozeputat valasztani, csak azoknak az alapelvarasoknak kell megfelelni, hogy lazan, es minden relaxalt allapotban tudj jatszani. Rengeteget gyakorolok kongazni is, eljott ez elso olyan idoszak, amikor nem a boron faj, hanem maga a csont a kezedben. Ebbol a hangszerbol is el kellett hagyni majdnem mindent, amit otthon a neten keresztul megtanultam, bar ez egyaltalan nem jelenti azt, hogy az az idoszak, mikor otthon kongaztam youtoube-rol, ne lettek volna hasznosak. Az otthoni autodidakta baszakszas nagyon jo doog. Csak jol kell tudni utana elfelejteni.
Mas hangszert a kongakon kivul meg nem vettunk kezbe, timbalest nem is fogunk, merthogy az annyira hangos, hogy nem lehet lab-kent tanitani. Csak maganoran. A masodik semesterben fogunk funk perkazast tanulni, ami az uteseket kiveve alapjaiban teljesen elter a latin zenetol. Nem nehezebb, csak mas, nincs hierarhikus sorrend. Egy olyan dolog lesz az, ami valoszinu nem vart boldogsaghormonokat fog elocsalogatni. Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....

Filmtortenti jelentosegu esemeny keszul, mert csinalok kisfilmet a kamerammal arrol, hogy folyik itt. Ez sokkal fontosabb lesz, minthogy Polanski le van tartoztatva. Bar engem az is erdekel. Es van uj Bruce Willis. Ennyi....
Tenyleg akarok kisfilmet csinalni, es kussoljon, aki mar ezt hallotta az elmult ket evben sokat, mert akkor is akarta, es most is akarok. Es fogok. Egyszer biztos. Es akkor az olyat fog szolni, mint amilyet megerdemel. Korulbelul ugyanilyen szinten all, hogy thai-box clubot keresek, mert mozognom kell, ez mar biztos, es igaz, es igazabol talaltam is klubot, annyira nem is messze, csak nagyon draga. Ezeket ugy lehet kikuszobolni - gondoltam en -, hogy en tanitok. De ez nagyon naiv. Nem is azert mert nem tdok thai-boxolni, mert nem is azt tanitanek, hanem mert nem latom, hogy lenne ra lehetoseg, hogy barmit berhol barkinek tanitani lehessen ilyen teren nekem. Szoval vasarnap focizni megyunk, ahol egy jo adag mozgashianyt megprobalok leadni. Allitolag rosszak a jatekosok, kivancsi vagyok.
Mindenrol be fog szamolni es kepeket is toltok rendesen, mert egypar van es AAA!!!! minden lesz, mert mindennek lennie kell, mert igy van kitalalva. En talaltam ki.

kurvajo kedvem van
!!!!!!!!!!!!!!!!!

na

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr221416324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Clarissa Dalloway 2009.10.11. 19:08:40

naheló.bocs,hogy eddig nem szóltam hozzá egyikhez sem,de nagyjából követem ám az életed,ahogy tudom:) kezdjük ezzel: HOGY NEM BÍRTAD KI AZ ÍZI RÁJDERT?? amúgy meg kell mondjam,hogy amikor először láttam,én is majdnem bealudtam,de az egy nagyon nagyon durva nap végén volt.és összeszedtem magam és megnézve másodszor,egyik legnagyobb film a világon.szerelmes vagyok az lsd-s jelenet vágásába.meg az egész kurvajó igazából.viccesen írsz,tetszett a virtuális tökvájás,annyira morbid tud lenni néha a hétköznapi élet..amúgy a boat party volt a legkevésbé inspiráló abbana két hétben,komolyan mondom,nekem az egy olyan élmény,amiről vagy még két hétig bírnék beszélni:)a drumlab durván hangzik.most több nem jut eszembe.ha látod nagyapámékat boston utcáin,dobj egy puszit nekik(habár sztem nem tudod kik)
süti beállítások módosítása