In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Boston

2009.08.31. 14:15 | davidmohai | 3 komment

A bostoni Marriott hotel 24. emeletén keltem alig pár perce. Tegnap érkeztem buszon Bostonba egy Chinatownból induló (nem gondoltam volna, de kínai szervezésű) járattal ami South Stationnél rakott le. One Way tikcet 15 dollárért. Mindenkinek ajánlom, sok helyre elvisz. Giakomo meg egy Nick nevű srác, aki amúgy szobát bérel a Marriottban vártak rám. Nick, később kiderült, második lett a görög Megasztárban. Énekel.

Nem tudom érdemes-e következtetéseket már levonni a városból, de sokkal barátságosabb mint New York. Kisebbnek is kisebb. Bejártuk egy részét párszor a cucchordozás közben, láttam asszem 8 Berklee épületet, az egyikben be is regisztráltunk, a berklee ID pont úgy lett kitalálva, hogy nem fér be kényelmesen semmilyen kis zugba.

3 napig voltam New Yorkban, körülbelül 1 hétnek tűnt, lehet, hogy az ideérkezésre várás nyomott  nagyot a dolgon. Találkoztam: Andrissal (édesapám unokatesója), mániákus láb-baszó dobbermannal, 18 éves bartender-kurva kombinációval, eldönthetetlen állapotban lévő valakivel, aki lerendelt egy családi menut egy kínaiban, és amint befejezte, kisétált és nem jött vissza.

Kurva sok midnen kavarog a fejemben megint, és nehéz szitázni, amíg még nem vagyok valamennyire biztos állapotban. Holnap foglaljuk el a lakást, Giakomo (lehet h "J" lesz majd egyszer kétszer) nem akar ágyat, illetve kanapér venni Craig"s list-en, mert azt mondja az ár tartalmazza a bogarakat is. Nem hiszem el, hogy nem lehet kitakarítani rendesen, ha megvettünk, szóval én ragaszkodom, a 200 dolláros, szófa, 2 szék kombinációhoz. És azért, mert MEGÉRI. Megnéztem amúgy a környéket, ahol lakunk, kb 10 percre van az eddig általam láttot legmesszebb lévő Berklee épülettől. Szóval nemrossz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr911350765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PETIDEUTSCH 2009.08.31. 23:43:04

Csávókám nem magadnak írsz csak! én figyelemmel követem a postjaidat! örülök h jól megvagy! és sikeresen odaértél! vigyázz magadra tesó! sosem gondoltam volna h ennyire közel állok hozzád mint ahogy pesten a búcsúnál éreztem! imádlak papi! :D

Novan 2009.09.01. 10:55:23

Szia Dávid örülök, hogy odaérkeztél a hotelba. Én itt olvasom a blogodat mindig és amikor majd valami problémád lesz akkor azt megoldom és navigálok. Yeehaw

Mettyúú 2009.09.05. 13:34:56

szeva papinnyó! :) mostantól én is követem az irományaidat, minden nap megleslek majd itt, hogy hogy megy a sorod. Te meg írjál mindig, ahogy van időd és kedved! vigyázz magadra! csumipusz:)
süti beállítások módosítása