In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Szombat

2009.10.11. 02:55 | davidmohai | 3 komment

Hát nem ír senki, mi a fasz van, itthagyom, ha nem figyelitek...

Katával beszélgettünk ma, Marci meg én, az Other Side nevű klubkocsmában. Nekem tetszett a hely hangulata, késdobáló bár szerű étterem, kurva izgalmas és olcsó, meg közel is van. A Newberry St. és a Mass. Ave. sarkán. A Newberry streetről nemtudom, meséltem-e már, az elit utca, boltok és lakásttulajok tekintetében egyartánt. Úgy képzelem el, hogy, bár South Boston és Jamaica Plain a két hely, ahol a bűnözés talán a legnagyobb, itt laknak a konszolidált maffiacsaládok fejei. Vagy így van, vagy nincs...
Szóval, Kata idénre kapott annyi pénz a sulitól (csak a sulitól), hogy fedezik az összköltségét. Leszámítva a "élést", ha értitek mire gondolok. Azzal, hogy magam menedzseljem valahgy sose volt parám (márha tényleg akartam csinálni, amit kellett), és ez a csaj is ezt csinálja, és elég jól csinálja. Nem értettem eddig, hogy mennyire fontos, hogy rengeteg ember ismerjen, és a tegnapi jammelés egy kindulópont volt. Harmony óráról Melissa hívott, aranyos csaj és jó jazz énekes. És akkor innentől nem állok meg. Rádöbbentett a jam, hogy mik a hibák, jobban, mint az órák maguk, és hogy idegenekkel hülyülni jó. Szóval ma gyakoroltam, meg még gumilapozom is, és Erykah Badut hallgatok. Élőt.
Mellékes, hogy a konkrét tehettség nem visz egyszerűen a topra, ki lehet tölteni a hibákat emberi gittel....lol

Holnap jön Ricky és Mayumi , itt is alszanak, viszont Nik, akitől a felfújható matracot kértem volna hirtelen lemnt New Yorkba hétőfig, szóval J mellett töltöm majd a nyugodalmas jóéjszakát.

Rengeteg zenét kell hallgatni, nem is tudtam eddig, hogy hogy kell és mikre kell koncentrálni, mennyi időt elbasztam a zene szarul kezelésével......
Sokat kell behozni, úgyhogy most elmegyek és valami még biztos csinálok, mielőtt nekiülök gumilapozni.... :D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr441441759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Novan 2009.10.11. 11:01:59

Dávid én minden nap megnézem de csak akkor írok ha van mit mondanom. A többiek is biztos nézik ne hagyd abba és/vagy kabbe. Mit tanultál, hogy kell zenét hallgatni? Írd le mit mondtak. Képzeld Bálint is amsterdamba akar menni, de ő a köv évben én meg az azutániban megyek utána.

Clarissa Dalloway 2009.10.11. 19:12:35

jaa,még a másikhoz akartam ezt,hogy ha street music,akkor nekem most ez nagyon:
www.youtube.com/watch?v=WhBoR_tgXCI&feature=fvst
és a többi is,love someone, soothe your pain,love me or not

davidmohai 2009.10.18. 21:52:37

@Clarissa Dalloway: jó dolog a dubfx.. nyáron hallgattuk sokat :)
süti beállítások módosítása