In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Péntek

2009.09.05. 08:33 | davidmohai | Szólj hozzá!

Nem tudom hanyadjára találnátok ki, de 22 dollárért vágták le a hajam. Plusz tip, az 25 pénz. Nekem sok. Neked is. Hidd el. Ráadásul most szívesen visszamennék, hogy a teteje hosszú maradt, csak sztem elkérne megint 22-t.

Anyway..

A suli rendezett egy bbq-t a tiszteletünkre, ahol (mint minden berklee eseményen) bárki részt vehetett, nem csak freshman-ek. Szépen megrendezett produkció, nagyon sok kaja és......és, hát kb ennyi, de ez nagyon szépen meg volt rendezve. Najó, egy brazil perka-csapat bulizott egyet, de ezen kívül csak egymástól várhattunk boldogítást. Annak ellenére, hogy annyira kibaszott meleg volt, hogy én trikóban tudtam csak meglenni, a tényleg aranyos kabalamacska (Mingus) a legalább 10 centi vastag fekete kabala-ruhájában vígabban tolta, mint bárki.

Miközben írom, alattam házibuli zaj van, ami azért csábít egy kicsit és amúgy is mindjárt lemegyek, mert Marci filmet hoz, úgyhogy lehet, félbe marad amit írok.

Nagyon szépen alakul a lakás. Ma már szőgyeget vettem és beszerelték az uccsó lámpát is, az első szarás is megvolt, ami azért nagy felavatásnak számít...

-----

Fel kell vennem most a fonalat, mert megtörtént, hogy elmentem és csak most tértem vissza, még akkor is, ha a buliból már csak az uccsó négy emberrel dumáltam.

Szóval holnap még lesz egy kis orientáció aztán talán már több nem és vasárnap mehetek szikát mászni.

Sztem most alszom, nemtudok a hatásos kommunikációra koncentrálni, szóval inkább olvassatok origo-t, az úgyis jobb mint az index...és nézzétek meg a Righteous Kill című filmet, mert kibaszott jó. Marcival most néztük meg.

Szóval...holnap talán 9től gyakorlás, ha fel tudok kelni, merthogy kicsit elcsúszott az este, J most jön épp haza, ha jól hallom, 4órája ment el moziba, most nyíilik az ajtó.... :D

csók

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr251361371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása