In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Vasárnap

2009.09.20. 23:27 | davidmohai | 2 komment

Sokan írtak szülenap alkalmából, ezeket köszönöm...

Én magamnak azt adtam ajándékba, hogy a mosodában a 40 perces játékidő 20. percében rájöttem, hogy nem tettem semmilyen öblítőt, vagy mosószert a gépbe és ráadásul a kevert ruhák miatt hidegvizes mosást indítottam el... szóval boldog szülinapot dávid..

Sokat dumáltam egy futár fiúval valamelyik nap és ő mondta, hogy craigslist-en (tényleg mindenre jó az az oldal) szoktak hirdetni egy alkalmas munkákat, mint pl. a "költözünk, kell segítég kipakolni a lakást...". Eltekintve attól, hogy ezeket nekem még mindig nem szabad elvállalni hivatalos státuszom miatt, pont ilyeneket keresek. Nem hiszem, hogy sok rendőr megállít két embert egy kanapével az utcán, hogy "bocs, ugye ezt most legálisan csináljátok?". Ha meg mégis, akkor, hát ez van. Viszont én akárhogy kerestem nem találtam ilyen jellegű hírdetést. Nem is tudom, hogy kell ilyenre rákeresni, mert hivatalos cimkék között nem találsz ilyet. Más munka ötlet még nem jött, a hivatalos diákmunka-eligazítás 25-én lesz. Hej, de nagyon remélem, hogy utána hamar munkába állhatok. Konkrétan senkinek nem ígértek állást, verseny lesz. Nem gondolom, hogy sok 18-19 éves freshman dolgozott volna hosszú ideig komolyabb helyen, háthan presztizsem van a hotel miatt..

Az elmúlt pár naban eléggé körbejártam a város hozzám közel eső területét, még eligazítottam is egyszer, igaz, rossz irányba. Két furcsa dolog jut most csak eszembe. Van egy kereszeződést valahol Allston-ban (a Fenwaytől - ahol lakom - nyugatra), ahol egyszerre vált zöldre mind a négy gyalogos lámpa. És igen, vissza pirosra is.. A másik Boylston street (szintén, ahol lakom) folytatása Brookline Ave., ami egy kis idő után újra Boylston lesz, semmilyen összeköttetésben nem állván ezzel a Boylstonnal. Ennyi jut eszembe.

Beszéltem Rickyvel, azt mondta, valószínű jövőhónapban feljönnek Mayumival. Mayumi vlamikor mostanában jön Japánból. Most local flying attendent.

Jövő pénteken Meagen - a peer advisorom - koncertezik még nem tudom, hol és fotózom a bulin. Feltöltöm a képeket, ha kész lesznek.

Rengeteg gyakorolni való van, szóval holnap majd visszajövök.

 

peace

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr541395852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rasi47 2009.09.29. 10:34:04

Boldog Szülinapot Kivánok, így utólag is ! rasi47

davidmohai 2009.10.01. 05:17:22

Rasman Ur koszonom szepen !
süti beállítások módosítása