In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Szerda

2009.11.26. 04:15 | davidmohai | Szólj hozzá!

Reg nem beszeltem veletek...
Nem reg fejeztem be a Surrogates cimu uj Bruce Willis filmet es nagyon gondolkodtam hogy milyen szavakkal avassam Bruce-t a legosibb, osztonosen legferfiasabb emberre a vilagon, de nem lettem tul kreativ. Imadom. Nezzetek meg, de ne a filmert, mert az rossz, hanem ezert az emberert. Gondolkodtam sokat es oda jukadtam, hogy o nem szinesz. Szerencsejere kurva erdekes ot magat nezni a vasznon es azt, ahogy sajat magat belekepzeli szerepeibe, amit at is el es el is jatsza, hogy o hogy viselkedne egyes helyzetekben, de kitalalni es eljatszani egy karaktert nem tudna. Kristofnal voltam a hetvegen New Yorkban, aki szineszkent probal megelni kint, szoval aktualis tema volt ez vele es egyetertett ebben, sot, azt mondta ez egy kategorie. Rengeteg szinesz van, aki onmagat jatsza filmen. Szerencseje, ha jo csaj, vagy pasi..
Ugy akartam, hogy halaadasra megyek new yorkba mert az 4 nap, de mult hetvegen mentem, mert hetfoig volt egy lakas a 48. es a 6. sarkan, ahol aludni tudtunk. Maskor Rickyhez Long Islandra kellett volna kimennem, ahonnan Manhattan sok penz es masfel ora, szoval ez jo lehetoseg volt. Egy oreg csaj macskajara vigyazott Kristof, aki egy hetre Barcelonaba ment. Kis, kurva koszos lakas a Times square mellett. Studio. Akkora konyha volt, hogy, ha bealltam forogni mar nem lehetett. Es annyi fuszer volt besuritva a leglehetetlenebb resekbe, hogy az gyakorlatilag vegyi fegyver. A macskat egy het alatt Kristof egyszer latta, szombaton.
Megint atereztem, hogy hol a helyem, 3 nap alatt is feltoltodtam energiaval. Sokan mondjak, hogy NY koszos. Igen, az. Imadom a koszt.
Keszult egy adag kep, amiket egymasrol csinaltunk, nagyon pozolos, meg is latszott, ki a szinesz. Meg az is, hogy ki a fotos..
Kimentem egy ejszaka kajaert, boklasztam a kornyeken, nagyon erdekes a Times Square kihaltan. Ilyenkor veszed eszre, hogy nem nagyobb mint a Deak Ter. Vettem egy szendvicset es leultem egy kopadra (ami igazabol gecihideg volt) es figyeltem az egyetlen ejszakai ort, aki egy sraccal dumalt. Hogy a gyereknek mi dolga volt 3kor egy securityvel nemtom...

Par napja rendeltem akksit a kameramhoz, hogy vegre le tudjam forgatni a filmemet. Ide kell ernie hamar, bar a beigerttol kesik. Nemtom mondtam-e, irtam egy 3 jelenetes kisfilmet. Ha kesz feltoltom. Van benne kislany, aki csokit eszik, meg csokoloznak es hidd el, belepattog a pofadba az egesz.
Ez lesz az elso filmem, erre fognak majd ugy visszakerdezni, "hogy mennyibol csinaltad ezt a filmet?"....

Suli jol megy. Osszekaptam magam. Hamar nem biztos a jovom itt, kihozok mindent ebbol. Igy helyes. Van egy zenekarom, kurvajo muanyag rnb-t jatszunk, meg regi mindenfelet. paraztam az elejen, hogy hogy teljesitek fekazeneben fekaknak, de annyi sztereotipia eloszlott mikor elkezdtem, hogy mar csak elvezem. Nem jelenti az, hogy jamie fox blame it on the alcohol-t hallgatok elvezetbol, de jatszani nagyon jo ezeket. Mint, ahogy igazabol mindent jo jatszani.

Utana jartam, mivel jar egy esetleges road trip californiaba, es megakadt a kereses ott, hogy sokan alatmasztottak, hogy 25 ev alatt nem lhet kocsit berelni. Voltak "nekem a haverom berelt" tortenetek, szoval utanajarok meg ennek, ha aktualis az egesz, csak sajnos nem hiszem hogy valaha az lesz, mert rengeteg penzbe kerul. Es, ha mar itt vagyunk, ezidaig semmilyen munka lehetoseg nem erkezett a sulitol. A peer advisorom azt tanacsolta baszogassam oket, tettem is, aranyos volt a recepcios csaj, mar megerte odamenni.

Random fotopalyazatokra kuldok kepeket, amik penznyeremenyesek, szoval ti meg random palyazatokon szavazzatok az en kepeimre. konnyu felismerni, a legjobbak az enyemek....

Felmentem a Bronxba ismerosoket latogatni es Brian fodraszataban, aminek a pincejeben Leroy-al probaltunk kint van egy kep keretben harmunkrol a studioban. Nagyon meghatodtam. Meg le is vagattam a hajam 10 penzert, ami kevesebb mint a fele a legutobinak. Eljen az emberien kaotikus new york. Ezt ereztem mikor ot voltam es ezt erzem most is, mikor itt vagyok. Boston, legalabbis ez a resze elegans. Karban van tartva. Itt adnak Neked valamit, amire illik vigyazni, amit becsulni jo. Ami a baj vele, hogy nem en alakitottam ki. Kaptam, de nem kertem. New York, es fokepp a bronx olyan szintre van leredukalva "osszkomfortossagilag", hogy minden emberi jelenletet megenged. Es es az emberekre is igaz. Az fog rad mosolyogni, akinel elered. Az figyel rad, akinek a figyelmet felkelted. Az tisztel, akiben tiszteletet ebresztesz. En ezt szeretem. Minden ott van, es tenyleg minden, csak erd el. Ez a crazyness ami jellemzo a varosra.

Gondolkodtam mason is.
Sok filmben a punchline, a fo erkolcsi vonal, hogy a penz nem szamit, a gazdagsag nem jobb, mint a szegenyseg, es a vilag materialista ertekeit ki kell zarni az eletunkbol a egeszsegesen es teljesen akarunk elni.
Hat lofaszt. "Az nem szereti a penzt, akinek nincs". Es tenyleg. Mert akinek nincs, es ahhoz, hogy legyen olyen utat kene bejarnia, amihez (evidens modon) hozzatartozik egy olyan vilagba kerules, ami stresszes, ami nem termeszetes, ami olyan aldozatokkal jar, ami az ember emberi oldalat veszelyezteti az ember megijed. Nem latja at, kizarolag aldozatkent gondol magara es e vilag elemeit feketelistazza. Ez korulbelul olyan, mint a "nemszeretem a babot anya", az "osszeeskudtek ellenem" meg a "nemtudok mit csinalni". A penz boldogit. A gazdagsag jobb, mint a szegenyseg. Jobb 100 colos hd-n nezni filmet, mint nagyanyad tevejen. Jobb egy mercedes clk 500-t vezetni, mint egy 2-s golfot. Aki szerint nem, annak ezek vagy nem elerhetok, vagy fingja nincs, hogy hogy kell oket elerni. Azt latja csak, milyen rossza valtozna, ha elindulna erte.
Es monden arrol szol, hogy egyensulyozd magad. "Things you own end up owning you". (varom, hogy mondjatok mibol van ez). Es ez arra igaz, aki elekadt. Letezik tokeletes ember idill: A tokeletes ember sosem unatkozik. A tokeletes ember kihasznalja a kornyezetet. Elvezi, ami korulotte van es a tarsadalmilag magasabb poziciok elvezetesebbek az alacsonyabbaknal. A tokeletes ember kihasznalja a embereket. Es, ha valaki nem kell, azzal nem ures-pofazik tovabb. Otthagyja. Ezekkel a dolgokkal jatszani kell. Nem torveny, hogy uraljanak engem. Ezt megtanulni, az a siker. Kurvara lehet ezeket elvezni, ha nem fugg toluk az eletem. Es ezek mind tolem fuggnek.
De ugy donts el, hova tartozol, hogy ezek, amiket most leirtam embertelen egoizmust jelentenek-e, vagy oszinte sikerorientaltsagot. Ami oszinte az azonnal emberi is.
Egy csomo minden egyszerubb lenne sok embernek, ha fejben elengednek magukat.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr31553136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása