In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Kedd

2009.10.13. 19:00 | davidmohai | 3 komment

Eddig képtelen voltam feloldódni a fél órás privát órákon és ma sem sikerült teljesen. Több figyelmet akarok ennyi pénzért. Dave erre csak azt mondta, hogy 2 perc alatt el lehet lazulni, egyszerűen engedjem el...és kicsit rosszul esik, hogy mindez új dologként hat, hiszen én ezt sokat tanultam. Fogjuk a környezetre, ez más, mint az use edzőterem. Ami most perpillanat nagyon hiányzik.
Nagyon jó kéz, illetve ujj erősítő technikát kaptam útravalóul, és érzem, hogy ezek kijavítják azokat a hibákat amik eddig számomra megfoghatatlanok voltak, de érezhetően akadályoztak a haladásban. Nem tudom, videókat érdemes-e ide feltölteni gyakorlásról, annyira nem tűnik jó ötletnek.

Tegnap találtunk egy fodrászatot 14,95-ért vág, egy 10-sel olcsóbb, mint a Floyd's. Fuck them.

Kaptam Mayumitól egy üveg japán italt, el akartam olvasni, hogy miből van, de "kaptam...JAPÁN italt"...aranyszínű...lol

Jó, hogy írtátok, hogy olvastok páran...

Holnap van a "social security number-kapás" napja, onnantól kezdve az van, amit össze tudok hozni. Kézpénzért még mindig lehet alkalmi munkát vállalni, de erről nem akarok írni, mert ilyen helyeken bukik le az ember, mint a nyilvános blog.
Sok helyi kisbusiness szívesen fizet cashben naponta, nekik egyszerűbb. 22-én derül ki, hogy az on-campuss munkám mi lesz. Jó lenne az a havi 500 dollár.
Szóval sokminden pörög-forog.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr81448047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bambajoe 2009.10.13. 23:18:16

Csa
Enis olvasom.Amugy fotozok es masodik is lettem meg ilyenek.ferfias testveri puszi es gyakorolj..

Novan 2009.10.13. 23:24:15

Szerintem mindenképpen érdemes lenne gyakorlásról, vagy valamilyen gyakorlási koncepcióról videót fölrakni. Pl szerintem a gyakorlási koncepció ezerszer értékesebb mint egy sima fill vagy groove, mert az a különbség köztük mint a hal és a halászat között. Az hogy kaptál japán italt, az nyilvánvalóan jó, mert japán. Én is ha kapnék japán italt az nyilvánvalóan jó lenne. Arról, hogy nem kapsz elég figyelmet a magánórádon az meg szerintem egy olyan dolog, hogy nagyon kevés ember van aki úgy tanít ahogy neked a legjobb mert azzal az emberrel nagyon mélyen rezonálnod kell. Olyan kapcsolat kell kialakuljon mint a szerelmeddel, persze nem olyan értelemben csak akartam egy erős hasonlatot. Ha nem erre értetted amit írtál akkor bocs lehet félreértettem. További jó mókát

davidmohai 2009.10.13. 23:59:54

@bambajoe: a képeket akarom látni.
süti beállítások módosítása