In the United States

Teljesnek szánt élménybeszámoló és emlékirat egy 20 éves magyar fiú amerikában tölött éveiről... vagy inkább annak tükrében.

Friss topikok

  • SyRy.the.One: Ó és füstös képekhez ötlet (nemrég készültek) : fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/099/2/3/Smoking_by... (2010.04.10. 10:25) Boston
  • Clarissa Dalloway: HANUKA matata!:) és tezzik. ezt meg most neked küldöm,mert kurvavicces,és haszontalan,viszont te r... (2009.12.15. 15:57) este
  • Novan: bocsánat de ez mindennek a teteje, ez a weboldal a pályafutásom végét jelenti, ennél több nem kell... (2009.12.01. 03:03) Pentek
  • Novan: Szia. Örülök hogy írtál mert sokszor nézem a blogot és már rég nem írtál semmit. Gondoltam írok he... (2009.11.27. 09:57) Kepek
  • Szafy42: www.rtlklub.hu/cikk/283622 Hamár az RTL-nél tartunk. Nézegesd. ;) (2009.11.25. 17:37) Szombat este

Linkblog

HTML

Csütörtök

2009.09.18. 05:48 | davidmohai | Szólj hozzá!

Hm...érdekes este volt ma. Vettem egy új asztalt, mert a "régi" túl kicsi volt ahhoz, hogy ráférjen a két laptop a keyboard meg még tanulni tudjak rakta. Szóval craigslist-en rákerestem olcsó bútorokra és ráakadtam erre a használt bútor boltra Allstonban, ami nagyon közel volt ahhoz a comcast irodához, ahova amúgy is le kellett mennem az útlevelemmel, hogy hivatalossá tudják tenni a netkapcsolatunkat. Ott vettem 50 pénzért egy asztalt és elég drágán, 20 pénzért egy széket hozzá...J lebaszott hogy inkább gondolkodjak előtte és ennél lehetett volna olcsóbban, de ők ide is hozták az árut másrészt meg J egy elbaszott figura, ma nemtudott kinyitni egy konzerv-makarónit. Szóval én boldog vagyok az őj hálótársaimmal, merhogy az asztal közvetlen a fejem mellett van...erre biztosan kíváncsiak voltatok mind ;)

Felvettem egy Afro-Cuban Percussion class-t, és hát belebaszottan imádom, kongázunk csöntvelőrángásig és hatalmas arc a tanár. Lebaszott egy gyereket mert nemtudott jól angolul olyan spanyol akcentussal, amit keresve se találsz..

Rengeteget kéne tanulnom, bár hál istennek nem mára és ma már a jólétemért rengeteget küzdöttem, szóval ma nem csinálok már semmit. Főztem zöldborsó főzeléket, adnék én jajdenagyon mindenkinek, hadd örüljetetk nekem, de kevés van és kurvairigy vagyok :D

Aztán mik történtek ma...van egy writing class-om amit egy Mirek Kocandrle nevű prof tanít és részemről lehetetlen megtalálni a módszerében a magamnak valót. Lehet, hogy ez az én bajom, de kevésbé szeretem a túldramatizáló tanárokat. biztos embere válogatja.

A bostoniak nem bíznak a csapvizükben és ennek elég nagy anyagi vonzata van, merthogy vizet, ami nem nasi meg "najó, ok, akkor most a jó jegyeidért, gyere, kapsz fél liter vizet", hanem bazdmeg azt naponta fogyasztod. Félek nem haladni a nyájjal és inni a cspvízből, mert mivan, ha tényleg nem tiszta. Utána járok szerintem.

Az egyik legelterjedtebb vízmárkának az a neve, hogy Polland Water, vagy asszem valami hasonló és én azért azt nehezen hiszem hogy köze lenne a lengyelekhez. Pedig a cimke írja...de, hogy ennek milyen business ötlet áll a háta mögött, azt nemtudom. Totál nonszensz, hogy ebből profitáljanak.

Megnéztünk J-el egy filmet, Matchestic Men talán (bocs, ha elírtam) és vígjáték meg minden kurva ötletes volt, de a lényege, hogy egy idegroncs, gyógyszerfüggő apukát átbasznak, hogy van egy lánya, a csaj el is játsza, hatalmas pszihológiai ajtónyitások történnek erre odabasznak a végén. Jó, van amúgy értelme, meg előre mutató, de hát bazdmeg ez akkor is szomorú...

Közben azért elgondolkodom azon, hogy Ti miket csináltok otthon meg hogy alakulnak a dolgok a Peti megdugta-e már a Mátét meg, hogy ki van kivel és....

...egy jó poén: a perka tanár az afro-cuban zene ritmikai alapjáról az úgynevezett clave-ról beszélt, ami egy két ütemre felosztott ritmusképlet elnevezve arról, hogy az értékek hogy vannak elosztval a két ütemben. Tehát the question is allways: two-three or not two-three..

Azon gondolkodtam, vajon Tyler Durden mennyit dolgzik azon, hogy olyan hasa legyen, mint amilyen van, merthogy kurva vicces nézni a facebook bannereket, hogy "legyen 2 hét alatt fight-club felsőteste"...hehe...elmegy oda a csaba meg a wata és tövigrombolják a társaságot...hehe. Szerintem ezen lehet nevetni, nem?

Eljön lassan az idő, hogy tanulni kezdjem a midi-kontrollert haszálni, hogy haladjak kicsit. Nagyon nehéz, és nincs tanár hozzá, úgyhogy önerőből megy az egész. sokak szerint úgy a legjobb. A Smash Mouth - You are my number one című számát imádom.

csókok

A bejegyzés trackback címe:

https://modawe.blog.hu/api/trackback/id/tr201389872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása